Home / HR backoffice

Al jouw personeelszaken slim en efficiënt geregeld

De HR Backoffice is het kloppende hart van Triplet. Met een compact team regelen wij alles voor de meer dan 1.000 werknemers die wij onder onze hoede hebben. En dat is alleen mogelijk als alles efficiënt en slim is geregeld, we investeren daarom ook doorlopend in het optimaliseren van onze systemen en bijspijkeren van de vakkennis die noodzakelijk is om alles correct uit te voeren.

Door onze efficiënte werkwijze kunnen wij onze opdrachtgevers en werknemers de persoonlijke aandacht geven die ze vragen, en verdienen. We zien onszelf graag als jouw externe HR-afdeling waar je altijd en makkelijk terecht kan.

Met onze verschillende backoffice diensten bespaar je veel tijd (en kosten) die je kunt besteden aan extra aandacht en ontwikkeling van jouw onderneming.

Door onze efficiënte werkwijze kunnen wij onze opdrachtgevers en werknemers de persoonlijke aandacht geven die ze vragen, en verdienen. We zien onszelf graag als jouw externe HR-afdeling waar je altijd en makkelijk terecht kan.
Met onze verschillende backoffice diensten bespaar je veel tijd (en kosten) die je kunt besteden aan extra aandacht en ontwikkeling van jouw onderneming.

HR advies

Goede HR zorgt voor betrokken en productieve medewerkers. Om dat te bereiken en zo te houden moeten er vaak lastige vraagstukken worden opgelost. Hoe vind ik een nieuwe medewerker? Welk salaris moeten we bieden? Hoe kom ik aan een zorgvuldig opgesteld contract? Welke risico’s loop ik en hoe dek ik deze af? We hebben al 20 jaar ervaring met precies dit soort vraagstukken. We bieden oplossingen door met je mee te denken over lastige HR-vraagstukken en bieden je snel de documenten die je nodig hebt.

We hebben veel geïnvesteerd in de arbeidsovereenkomsten die we aanbieden. Hiermee worden bijvoorbeeld je eigendommen goed beschermd. Zeker zo belangrijk is het dat de taken en verantwoordelijkheden voor alle partijen duidelijk omschreven zijn en zo onenigheid wordt voorkomen.

Een kleine greep uit wat er allemaal mogelijk is

  1. Op maat opgestelde documenten en contracten
  2. Inschalen van het salaris van mederwerkers
  3. CAO mutaties bijhouden
  4. Beheer personeelsdossier
  5. Persoonlijk advies
  6. Ondersteuning bij werving & selectie

Tarieven

Voor bovenstaande werkzaamheden hanteren we ons uurtarief van € 75. Voor het opstellen van contracten hebben we vaste scherpe tarieven. Wij komen graag bij je langs om onze dienstverlening verder toe te lichten en deze af te stemmen op jullie wensen. Neem telefonisch contact met ons op via 023 – 785 26 62 of stel je vraag via de chat.

Salarisadministratie

Onze systemen in combinatie met onze persoonlijke aandacht en de noodzakelijke vakkennis zorgen ervoor dat de gehele salarisadministratie slim en efficiënt is geregeld. Uiteraard zorgen we er ook voor dat alles op je wensen is afgestemd binnen de actuele wet- en regelgeving. Die kan zoals je wellicht weet regelmatig veranderen en nieuwe administratieve uitdagingen opleveren. De Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB) die per 1 januari 2020 is ingegaan is daar een goed voorbeeld van en stelt extra eisen aan de werkgever, met meer taken en verantwoordelijkheden.

De belangrijkste zaken die we voor je regelen

  1. Wekelijks of maandelijks verloningen
  2. Online urensysteem
  3. Salarisstrook in eigen huisstijl
  4. Opmaken aangiftes loonbelasting
  5. Aanlevering gegevens voor pensioenregeling
  6. Verwerken van mutaties

Het gebruik van ons urensysteem is hierbij inbegrepen. Meer informatie hierover kun je hier lezen.

Tarieven

Wij hanteren een tarief van € 10,75 per loonstrook. Wij rekenen geen entreekosten en extra kosten voor een proefberekening, de jaaropgave, een correctie of de periodieke aangiften loonheffingen. Wij komen graag bij je langs om onze dienstverlening verder toe te lichten en deze af te stemmen op jullie wensen. Neem telefonisch contact met ons op of plan een afspraak.

HR-platform met urenregistratie

Triplet investeert voortdurend in systemen om de verwerking van alle gegevens accuraat en efficiënt te kunnen uitvoeren. De data die wij nodig hebben komt van onze opdrachtgevers en werknemers. Deze twee groepen hebben toegang tot hun eigen online platform. Op dit moment zijn we hard bezig met een verdere ontwikkeling en uitbreiding van ons HR-platform waardoor er op korte termijn extra mogelijkheden en tools beschikbaar komen.

Urenregistratie systeem

Werknemers registreren de gewerkte uren in ons systeem. Aangezien er een directe koppeling is met het platform van de opdrachtgever heb je altijd een actueel overzicht van de uren en kosten.

Volledig personeelsdossier

Op het platform is een volledig dossier van elke werknemer beschikbaar. Hierin zijn o.m. alle contracten, functioneringsgesprekken, loonstroken en de vakantiedagenplanner opgenomen.

In eigen huisstijl

We kunnen indien gewenst het HR-platform helemaal aanpassen aan jouw huisstijl. Zo wordt het nog meer jouw eigen vertrouwde omgeving voor al je personeelszaken.

Managementinformatie

Onderdeel van de volgende release van het HR-platform is een update van het managementinformatiesysteem. Deze beschikt straks over unieke analysetools omdat we o.m. de omzetten aan de personeelskosten zullen koppelen. Alles wordt overzichtelijk in het dashboard weergegeven.

Tarieven

Als je de salarisadministratie al bij ons hebt ondergebracht is gebruik van het volledige HR-platform met urenregistratie systeem bij de prijs inbegrepen. Wil je het systeem afzonderlijk bij ons afnemen, voor bijvoorbeeld zzp-ers, dan is het tarief € 3,- per account per maand. Wij komen graag bij je langs om onze dienstverlening verder toe te lichten en deze af te stemmen op jullie wensen. Neem telefonisch contact met ons op of plan een afspraak.

Diensten voor branchegenoten

Triplet werkt ook direct voor specialisten zoals uitzendbureaus, detacheringsbureaus en accountantskantoren die ondersteuning wensen op het gebied van flexibel werkgeven en/of de backoffice.

De belangrijkste voordelen/mogelijkheden

  1. Overdragen van juridisch werkgeverschap
  2. HR-platform en urenregistratie systeem (in eigen huisstijl)
  3. Werkgeven zonder de risico’s
  4. Lagere en vaste kosten per werknemer
  5. Uitstekende arbeidsvoorwaarden en cao
  6. Salarisdoorbetaling bij ziekte en volledige re-integratie
  7. Salarisadministratie
  8. Betrouwbaarheid en zekerheid vanwege lidmaatschap ABU en NEN-certificering

Benieuwd wat Triplet voor jouw organisatie kan betekenen?

We komen graag langs voor een voorstel op maat. Neem telefonisch contact met ons op of plan een afspraak.