Home / Over ons

Flexibel werkgeven zit in ons DNA

De oorsprong van Triplet is te vinden in IJmuiden, bij Strandpaviljoen Zeezicht om precies te zijn. Hier is Willemijn Woud-Leenders in 1999 gestart met de organisatie van al het personeel dat nodig is om een strandtent te kunnen laten draaien. Op de extreem drukke én de rustige dagen. Haar aanpak werd toegepast bij verschillende horecazaken tot het punt werd bereikt dat er een nieuw bedrijf werd opgericht in 2008: Triplet.

Flexibele schil

De lessen die bij Zeezicht zijn geleerd zijn tot op de dag van vandaag actueel en relevant gebleken. Als ondernemer moet je namelijk slagvaardig zijn en razendsnel inspelen op de ontwikkelingen in de markt. In goede tijden wil je makkelijk kunnen opschalen en in een rustige periode met een kleiner team uit de voeten kunnen. Een flexibele schil rondom de vaste kern van medewerkers geeft je die ruimte en je kunt zelfs al je personeel flexibel inzetten.

Extra voordelen

Een flexibele schil biedt nog veel meer voordelen. Het houdt niet alleen de vaste kern van medewerkers gemotiveerd, maar het biedt ook de mogelijkheid om nieuwe talenten met zeer beperkte risico’s voor een overzichtelijke periode aan te trekken. Een flexibele schil creëert namelijk doorstroommogelijkheden. De juiste medewerkers kunnen dan in een latere fase doorstromen naar de vaste kern. In de meeste gevallen worden de totale personeelskosten door deze maatregelen ook lager. Als je de backoffice uitbesteedt heb je veel minder omkijken naar de tijdrovende organisatie van de personeelszaken. Zo kan je je vooral concentreren op het echte werk.

Partner in flexibel werkgeven

Triplet heeft de afgelopen 20 jaar alle benodigde expertise opgebouwd met flexibel werkgeverschap en backoffice diensten. We verbinden veel tevreden opdrachtgevers en werknemers met elkaar in allerlei branches. Van kleine ondernemers tot grote corporates. Sinds 1 januari 2020 doen we dat onder onze nieuwe naam Triplet.

Het managementteam

Pieter Woud

Pieter heeft een achtergrond als verkeersvlieger en in sales en risk consultancy bij ABN AMRO. In 2009 is hij toegetreden tot de directie en het eerste aanspreekpunt voor onze adviesdiensten. Je kunt hem bellen voor een kennismaking met Triplet. Pieter vertelt je graag over de voordelen van het flexibel werkgeverschap en hoe dit toegepast kan worden binnen jouw organisatie.

Willemijn Woud-Leenders

Willemijn is met personeelsdienstverlening gestart onder de vlag van Ter Kuile Facilitair Bedrijf. In 2008 heeft zij het bedrijf overgenomen en is ze verder gegaan onder de naam Triplet. Willemijn is eindverantwoordelijk voor de financiën van Triplet, is uitstekend op de hoogte van alle actuele regelgeving en is bereikbaar voor inhoudelijke vragen. Ze is de schakel tussen de dagelijkse organisatie en het grotere plan van jouw bedrijf.

Quien Hartemink

Quien is operationeel manager bij Triplet. Al van 2001 tot 2006 werkte ze samen met Willemijn. Na een aantal omzwervingen kwam ze gezellig weer terug. Ze heeft na het behalen van een Bachelor economie haar Master of Science in arbeids- en organisatiepsychologie behaald. HR en psychologie zijn natuurlijk onlosmakelijk met elkaar verbonden. Quien denkt met je mee en adviseert graag in de dagelijkse vraagstukken.