Home / Welke administratieve werkzaamheden neemt Triplet van mij over?

Welke administratieve werkzaamheden neemt Triplet van mij over?

Wij nemen bijna alle administratie die samengaat met het werkgeverschap over.
Triplet verzorgt onder andere:

  • Het verstrekken van arbeidscontracten.
  • Communicatie met werknemers, bijvoorbeeld over contract- en salariszaken (P&O).
  • Opstellen overige overeenkomsten, onder andere voor auto, laptop of bonusregeling.
  • Het aan- en afmelden bij de verzuimverzekeraar.
  • Het aan- en afmelden bij het pensioenfonds.
  • De urenverwerking.
  • De wekelijkse of maandelijkse uitbetalingen.
  • De aangiftes loonbelasting.
  • Het doorvoeren van mutaties.
  • Ziekte- en herstelmeldingen.
  • Re-integratie en begeleiding bij langdurige ziekte.
  • Salarisdoorbetaling in geval van ziekteverzuim.
  • De administratie van vrije dagen.
  • Het versturen van de loonstroken en jaaropgaven.